SKN - hodně dětí dnes neznalo datum svého narození, prosím docvičte. Děti dnes dostaly další ústní domácí úkol - naučit se prvních 6 měsíců v roce (leden - červen), procvičujte, který měsíc je první, druhý,... ( mohou si odpočítávat na prsech). Učebnice str. 42/cv. 3. Všechny úkoly ze SKN jsou až na pátek.
DÚ: Slabikář str. 93/vtip + str. 94/vtip. Děti už umějí přečíst v podstatě všechna písmena i slabiky, již je možné využívat k domácímu procvičování kromě slabikáře i jednoduché knihy. Vhodné jsou knížky z edice První čtení, mají velká písmena a jednoduché texty. Stačí každý den 10 minut před spaním.
Děti dnes dostaly nový sešit na básničky, budeme ho používat až do páté třídy, prosím o obalení. Básničku o zahradnících se mají děti do příštího pátku naučit pěkně přednášet.
Dnes ještě děti dostaly ústní úkol ze SKN - znát datum svého narození a svátku. Na příští SKN (tj. v úterý) prosím, aby si děti donesly otáčecí kalendáře (mohou být i staré), nebudeme do nich nic psát, děti je snad donesou v pořádku zpátky domů. V týdnu od 23. května budeme potřebovat papírové hodiny, prosím o jejich zakoupení.
Dnes si děti samy zapsaly do malého deníčku, že v pondělí 16.5. bude mít naše třída hudební program, ve kterém se seznámí s různými hudebními nástroii. Cena programu je 40 Kč. Prosím deníček podepište. Děkuji
DÚ: Slabikář - str. 92/cv. u papouška + str. 93/cv. 3 a sloupeček slov. Prosím vydržte s pravidelným čtením ještě do prázdnin, některé děti se ve čtení zadrhly a příliš se neposouvají dopředu. Teď už bychom se měli hlavně zaměřit na zvyšování rychlosti a plynulosti čtení.
Český jazyk - nalepovací sešit - vybarvovat stejnou barvou slova významem souřadná (např. barvy, houby,...)
Skn - donést zpět podepsaný test ze stromů, lesních plodů a hub
Dnes jsem dětem rozdala žákovské knížky, do kterých jsem zapsala hodnocení za 1. čtvrtletí (str.25), prosím podepsat. Případné dotazy vyřešíme zítra na třídních schůzkách.
Dnes jsme začali počítat v číselném oboru do 100, některým dětem se ještě číselná řada do 100 plete, trénujte počítání po desítkách i po jednotkách.