Úterý 2.2.
DÚ: Slabikář str. 41 - horní část stránky. Začali jsme se čtením nového typu slov (dvě souhlásky na začátku slova), procvičte prosím důkladně.
Domácí sešit - 3 řádky.
DÚ: Slabikář str. 41 - horní část stránky. Začali jsme se čtením nového typu slov (dvě souhlásky na začátku slova), procvičte prosím důkladně.
Domácí sešit - 3 řádky.
DÚ: Slabikář str. 39/cv.17 + str. 40/cv. červená pastelka - několikrát přečíst věty (cvičení u pastelky nedokreslujte).
Matematika str. 5/cv.1,3.
DÚ: Slabikář str. 39/cv.16 - přečíst cv. 16 + domalovat kapsy . Děti dnes nedostaly "psací" domácí úkol, o to více se prosím věnujte čtení. Čtěte každý den alespoň 15 minut, ke čtení je možné využívat i starší texty.
Dnes děti dostaly výpis z vysvědčení, není třeba ho vracet, na konci roku vydáme vysvědčení za obě pololetí na předepsaném tiskopise. Všechny děti moc chválím, udělaly od září velký kus práce.
DÚ: Slabikář str. 38 - čtení slov ve sloupcích + čtení vět, přečtěte alespoň třikrát.
Domácí sešit - 3 řádky.
Dejte prosím zítra dětem desky na vysvědčení. Vysvědčení rozdáváme čtvrtou vyučovací hodinu, končíme jako obvykle v 11,05 hod.
DÚ: Slabikář str. 36 - několikrát přečíst sloupečky slov + věty.
Matematika - str. 80/cv. 4,5.
Dětem, které již používají pero (negumovací), pořiďte prosím i zmizík a nějakou propisku, kterou se dá psát přes zmizík, aby si mohly případně opravit chyby.
Sbírá se pouze pomerančová kůra a citronová kůra - zvlášť roztříděné (NE mandarinky, pomela,..). Kůru mohou nosit děti průběžně, prosím zvažte.
DÚ: Čtení - Honzíkova cesta str. 59
Český jazyk - nalepovací sešit - vybarvovat stejnou barvou slova významem souřadná (např. barvy, houby,...)
Skn - donést zpět podepsaný test ze stromů, lesních plodů a hub
Dnes jsem dětem rozdala žákovské knížky, do kterých jsem zapsala hodnocení za 1. čtvrtletí (str.25), prosím podepsat. Případné dotazy vyřešíme zítra na třídních schůzkách.
Dnes jsme začali počítat v číselném oboru do 100, některým dětem se ještě číselná řada do 100 plete, trénujte počítání po desítkách i po jednotkách.