pondělí 6.2.
DÚ - Slabikář str. 48/ číst slova a věty
- písanka D/ opsat slova z modrého sloupku ve slabikáři na str.47
- rozstříhat nové písmenko C,c
Pozn.: Chybějící žáci si dopíší v M - PS str. 10/celou.
DÚ - Slabikář str. 48/ číst slova a věty
- písanka D/ opsat slova z modrého sloupku ve slabikáři na str.47
- rozstříhat nové písmenko C,c
Pozn.: Chybějící žáci si dopíší v M - PS str. 10/celou.
DÚ - Slabikář str. 47/ číst slova a věty
- písanka str. 3/ dopsat 5 řádků
- podepsat v sešitě diktát
- M - PS str. 9/ 2.,3.,4.,
Upozornění: Ve druhém pololetí žákům, kteří budou mít zvládnutou techniku písma tužkou, dovolím psát perem. Věřím, že to bude pro děti motivační :-).
DÚ - Slabikář str. 46/ čtení slov a vět
- M cviky str. 8/ psát číslici 9 (i poslední 2 řádky)
Pozn. Omlouvám se, že jsem včera zpomněla napsat na web úkoly.
DÚ - Slabikář str. 44/ čtení slov a vět
- M - PS str. 40/ 6. - 11.
Žáci, kteří jsou nemocní si dopíší:
- písanka str. 1/ celá
- M - PS str. 4/ celá, 6/ celá, 7/ 1 (3 řádky)
Upozornění: Vysvědčení za 1.pol. se rozdává zítra 4. hodinu.
Pololetní prázdniny jsou v pátek 3.2.
DÚ - Slabikář str. 43/ čtení slov a vět
- písanka str. 39/ celá (prosím rodiče, aby více dohlédli na úpravu dom. úkolů)
Pozn.: Dnes jsem v hodině čtení provedla diagnostickou prověrku, ve které by měl žák zvládnout číst dvouslabičná a tříslabičná slova s otevřenou slabikou a dvouslabičná slova se zavřenou slabikou. Ke čtení jsem volila krátké věty pro žáky neznámého textu. Každý žák četl 1 minutu a v ž.k. má zapsáno kolik slov přečetl. Nejvyšší počet slov byl 39. Tato prověrka dokazuje, že pokud žáci mají pěkné známky ze čtení, tak je to vždy po seznámení s textem a po domácí přípravě, což je v pořádku. Nižší počet slov dokázal, že žáci neznámá slova čtou pomaleji a domácí čtení je tedy nutností (až do 3. třídy :-) ).