pátek 8. 2.
DÚ: Okopírovaný text - číst, M
Pro chybějící: Číst text na druhé straně papíru; M str. 13/1 (počítej g. tvary), 3, 4, 5; písankový sešit - předepsaná stránka
DÚ: Okopírovaný text - číst, M
Pro chybějící: Číst text na druhé straně papíru; M str. 13/1 (počítej g. tvary), 3, 4, 5; písankový sešit - předepsaná stránka
DÚ: Okopírovaný text z Žáčkova slabikáře (1), sešit se sluníčkem
Pro chybějící: Okopír. text Zápas; M - 1 sloupeček (zakroužkovaný), uč. str. 12; písanku jsme dopsali.
Ve slabikáři jsme zvládli první díl - na jeho konci si děti celkem v rychlosti procvičily malá tiskací písmena. Zatím jsme je ještě souvisle nečetli, ale seznámili jsme se s nimi letmo při každém novém písmenku a v písance. Při čtení jsme se s nimi "nezdržovali", ale přesto písmenka děti poznají bez problémů. Proto jsme dnes oprášili starý slabikář a dětem šlo čtení bez problémů. Text, který mají číst doma, by měly přečíst nejméně dvakrát - podle čtenářských schopností, někdo i víckrát. Ve výsledku by mělo být relativně plynulé čtení.
Procvičujte, prosím, neustále pamětné +- do 9. Děti by měly zvládnout tyto příklady již bez pomoci prstů.
Čeká nás 2. díl písanky, děti si na pero hezky zvykly, mohou už všechny perem psát. Nejvíce problémů nám dělá nové písmenko "v" a také "y", jsou již náročná na tvar a navazování dalších písmenek. Budeme je neustále procvičovat, časem se vše vylepší.
Děkuji za spolupráci.
DÚ: Slabikář
Pro chybějící: Slabikář str. 53-56; písanka str. 54, 55; Prvouka do str. 40
Pro chybějící: Slabikář str. 50/3, 4, str. 51, 52; M str. 11; písanka str. 51, 52, 53