Středa 19.2.
Domácí úkol je pouze ze slabikáře str. 66/cv, 1, 2, 4.
Dnes se nám čtení příliš nedařilo, nepěkné známky jsem psala tužkou, až si to děti vylepší, vygumuji je. Je třeba vést děti k plynulému čtení, tj. prstík jede stále po obloučku, nezastavuje se. Nejprve jede pomalu a s nabýváním čtenářských zkušeností postupně bude zrychlovat. Nevhodné je tzv. dvojí čtení, kdy si dítě nejprve přečte potichu písmenka a teprve poté z nich skládá nahlas celou slabiku. Vím, že některým dětem sebere čtení více času, ale snažím se dávat ostatních úkolů málo, abyste měli prostor docvičovat to, co se dětem příliš nedaří. Čas, který domácím úkolům a čtení v 1. třídě věnujete se vám i dětem určitě vyplatí. Děkuji za spolupráci.