DÚ: Živá abeceda/kytička - čtení, dva řádky písmen, procvičujte každý den několikrát podle potřeby dítěte, některé děti si písmenka stále pletou, dbejte na správnou výslovnost délky samohlásek (a,á)
Živá abeceda/červená pastelka - kreslit obrázky, kde slyší hlásku L,l, zelená pastelka - vybarvit políčka s L,l jednou barvou
DÚ: Moje první psaní - str.25/poslední čtyři řádky.
Živá abeceda - str.19/pastelka - přečíst slabiky, rozkládat na hlásky a naopak, chybějící písmena dopisovat.
Zítra půjdme na poslední dvě hodiny ven, SKN - dopravní výchova - procházka po obci, Pč - seznámení se školním pozemkem. Dejte prosím dětem vhodné oblečení, aby jim nebyla zima. Budeme vycházet cca v 9,30.
DÚ: Moje první psaní - str. 24/dokončit stranu, dnes jsme začali psát prvky písmen, děti by si měly sešit mírně natočit vzhůru tím rohem,kterou rukou píší. Stále hlídáme držení tužky a lehký přítlak ruky, snažíme se o přesnost a pečlivost.
Živá abeceda - str. 18/kytička - čtení 3 řádky. Čtení věty u hvězdičky je nepovinné, pokud se dětem nebude dařit, netrapte je s ní.
Vybíráme 300 Kč na rodinu - příspěvek na SRPD (včera byl projednán a schválen na plenární schůzi). Je vybírán od nejstaršího dítěte v rodině.
DÚ: Živá abeceda str. 16/zelená pastelka - vybarvit všechna políčka s A, a, str. 17/červená pastelka - zkoušet číst slabiky ma má - procvičovali jsme to již ve škole, ale je možné, že to některým dětem bude činit potíže, nedá se čekat, že to všechny děti zvládnou hned napoprvé. Trénujte každý den čtení známých písmen, ne všechny děti jsou si jisti malými tvary písmena m, a.
Matematika str. 13/cv. 2 - vystřihnout čtverečky s auty a puntíky.
Děkujeme za podporu akce Den bez aut, z naší třídy se bez auta dopravilo 78% dětí, což je na prvňáčky úctyhodný výkon.
Český jazyk - nalepovací sešit - vybarvovat stejnou barvou slova významem souřadná (např. barvy, houby,...)
Skn - donést zpět podepsaný test ze stromů, lesních plodů a hub
Dnes jsem dětem rozdala žákovské knížky, do kterých jsem zapsala hodnocení za 1. čtvrtletí (str.25), prosím podepsat. Případné dotazy vyřešíme zítra na třídních schůzkách.
Dnes jsme začali počítat v číselném oboru do 100, některým dětem se ještě číselná řada do 100 plete, trénujte počítání po desítkách i po jednotkách.