2. A třída

Třídní učitel:   Mgr. Eva Nováková
Zástupce rodičů:  Tomáš Marek - 725 196 096
Rozvrh hodin:   rozvrh
Fotogalerie:  zde

Úterý 17.3.

Zadání na středu 18.3.

Český jazyk - tento  týden zkusíme dokončit kapitolu o vlastních jménech měst, řek, hor apod.

žlutý pracovní sešit str.23/2   asi bude potřeba pomoc dospělého, pište prosím vlastní jména i s předložkou ( v Paříži, v Londýně, do Prahy, Macocha, Jeseníky ), velké písmeno ve vlastních jménech je dobré barevně zvýraznit

Pravopisné pětiminutovky str.18 - první sloupec, doplněná velká písmena barevně vyznačit a spočítat - mělo by jich být 16

Jsem čtenář str.18 - cvičení 8 nechte děti po přípravě přečíst opravdu pěkně nahlas, nemělo by jim trvat déle než minutu. Další úkoly na stránce by měly zvládnout samostatně.

Písanka str.16 

 

Matematika -  musíme začít s vyvozením násobení, děti nejdřív potřebují pochopit, co vlastně násobení znamená. Už jsme to trochu občas naťukli, ale asi budou potřebovat pomoc. Konzultace je možná přes Skype od 8 do 9.30. 

pracovní sešit str.35

opakování +- do 100 na volném listě první dva sloupce

Trochu jsme pátrala po kvalitní výuce přes internet - pro matematiku se mi líbí Khan academy. Je tam sice třeba vytvořit žákovský účet a heslo, ale videa jsou metodicky velmi dobrá a názorná. V sekci Matematika → aritmetika → úvod do násobení jsou tři asi pětiminutové lekce, které by dětem mohly pomoci s pochopením učiva.

Celkem dobrý      je    také   https://skolakov.eu/ a lze využít i Učítelku na ČT 2.

Děkuji za mailové kontakty a moc prosím o zpětnu vazbu, jak to s dětmi zvládáte, zda vyhovuje způsob komunikace, jestli toho není moc apod. Mějte se všichni co nejlépe. E.N.

Zabezpečení domácího vzdělávání

Následující období bude určitě náročné pro děti i rodiče, ale zatím se nechystáme k maturitě a hlavní je teď zdraví všech.

Úkoly budu zadávat postupně  každý den , zdá se mi to lepší než na celý týden. Uvidíme, jak to půjde, podle potřeby změníme.

Pokuste se prosím podle možností zachovat určitou pravidelnost v domácím  učení, budu také očekávat zpětnou vazbu - vypracované úkoly buď vyfotit a poslat na mail, klidně každý den - děti to může více motivovat nebo alespoň jednou týdně. Můžeme se také spojit přes  Skype každý pracovní den od 8 do 9.30, děti nebo rodiče mohou zavolat i na mobil. 

Na všechny rodiče nemám mailovou adresu, prosím pošlete mi ji. Něco bude vhodnější poslat mailem, jinak bude zadání vždy na webu školy. 

Učebnice, pracovní sešity a nějaké materiály, které jsem narychlo připravila jsou pro děti z Nového Veselí k vyzvednutí v kolárně u vchodu do šaten - bude otevřeno asi do 18 hodin. Pro děti z Újezda by mělo dojít k předání prostřednictvím starosty jejich obce.

Zadání pro úterý 17.3.

Matematika pracovní sešit - str.32, dokončit str.33

ČJ - žlutý pracovní sešit str.23/1 -dokončit

Jsem čtenář str.17

 

Přeji všem hlavně zdraví a pevné nervy.E.N.

Náhradní výuka

Zdravím všechny své milé  žáky a  žačky i jejich rodiče, v tuto chvíli promýšlím, jak pojmout  učení doma a připravuji materiály. Více vložím co nejdříve.

Pátek 6.3.

Přes prázdniny úkoly nemáme, pouze prosím motivujte děti ke čtení vhodné knihy dle vlastního výběru.

Posíláme k nahlédnutí diktáty a školní sešity a k vyprání ručníky a cvičební úbory.

Po prázdninách začneme s násobilkou, pro názorné vyvozování prosím připravte dětem 100 drobných předmětů v uzavíratelné krabičce nebo sáčku ( fazole, knoflíky, matičky, drobné kamínky apod. - prosím ne věci, co se kutálí). Děkuji.

Přeji všem dětem i rodičům pěkné prázdniny.

Čtvrtek 5.3.

Matematika str.30/1,4,5,6

Jsem čtenář str.16/1 - připravit si hlasité, plynulé a hbité čtení + ústně připravit  odpovědi celou větou  na otázky ze cv.4

Zítra půjdeme alespoň na chvíli ven.