úterý 31. 3.
ČJ: Učebnice str. 117/4 - 2 sloupečky do sešitu, v jednom JAKÝ? v druhém JAK?, cv. 5 ústně.
PS se sluníčkem str. 26/3, 4 (doplnit, cv. 3 také pěkně přečíst).
Jsem čtenář str. 25.
M: Uč. str. 41; sloupečky č. 64, 65.
S kolegyněmi jsme konzultovaly dosavadní průběh domácího vzdělávání. Shodly jsme se na tom, že podle vašich reakcí a reakcí ostatních rodičů je zadávané učivo v přiměřeném množství. Vím, že jsou mezi vámi i zájemci o Vv nebo Pč, ale v tom případě vás mohu odkázat na různé webové stránky, kde je mnoho nápadů třeba i na velikonoční vyrábění. Stačí zadat "vyrábění pro děti" do vyhledávače. Co se týče hodnocení úkolů, budu i nadále požadovat některé vyfotit a ty následně oznámkuji. Známku mám zapsanou u sebe, ale aby byly děti ještě více motivovány, budou si známku, kterou jim oznámím (i ze čtení) zapisovat do žákovské knížky. Až se sejdeme ve škole, známky jim podepíšu.
Zdravím vás i děti!