úterý 24. 3.
Úkoly na úterý:
ČJ: Učebnice str. 112/5 a) d) ústně; b) c) do sešitu
Písanka str. 12; Jsem čtenář str. 22; Čítanka str. 80 - 81
M - sloupečky 57, 58
Úkoly na úterý:
ČJ: Učebnice str. 112/5 a) d) ústně; b) c) do sešitu
Písanka str. 12; Jsem čtenář str. 22; Čítanka str. 80 - 81
M - sloupečky 57, 58
Zadání na pondělí:
ČJ: Učebnice str. 112/2 - celé přečti a odůvodňuj i/y, do sešitu napiš podle zadání b) jen první odstavec. Dále do sešitu cv. 3 - odpovědi hledej ve cv. 2; 4 - jen jednu správnou větu.
Písanka str. 10 (str. 11 si necháme do školy).
Jsem čtenář str. 21 - ve cv 6 tě navede číslo a počet písmen, ve žlutém rámečku bude slovo které zatrhneš (slova spojuje jejich význam), ve cv. 7 se ptej "Co dělá?", podtrhávej vlnovkou a cv. 8 si zase pěkně několikrát připrav (při tom zakroužkuješ slovíčka, která sem významem nepatří) a pak jej přečteš plynule nahlas rodičům.
Čítanka str. 79
M: Sloupečky č. 55, 56; uč. str. 37 - používej fazolky (nebo co máš) a rozděluj si je na řádky a sloupečky a dívej se: Kolik vidím řádků? A kolik sloupců? Určitě použij tuhle pomůcku u cv. 1 i 2! Ve cv. si řekni: "Vidím 5 váz po dvou tulipánech, tedy 5.2, nebo 5 váz po 0 tulipánech, tedy 5.0.
Úkoly jsou sice tady, ale užij si neděli bez školy. Hezký víkend!
Na pátek vám zasílám zadání opět do vašich emailových schránek. Zdraví vás J. Jurková
Dnes jsem vám zadání poslala emailem.
ČJ - uč. str. 108 - celá: vše pečlivě přečti, zdůvodni psaní velkých písmen a napiš do sešitu vše podle zadání. Někdy budeš možná potřebovat pomoc rodiče. Ale já jen trochu napovím: Ve cv. 3c) jsou 3 a ve cv. 4b) je jich 8. Tedy 3a) 4a) a 5 ústně, ostatní napiš do sešitu.
ČJ - PS se sluníčkem str. 23/1 - nejdříve pracuj ústně, pak teprve piš, abys nechyboval!
Jsem čtenář str. 18, cv. 8 si připrav potichu a pak jej přečti pěkně plynule mamince nebo taťkovi. Ostatní cvičení zvládneš samostatně.
M - str. 35 celá - cv. 1 je vzor, který ti napoví, jak pracovat dál. Zde velmi doporučuji přihlásit se na internetu na Khan academy - je zde třeba zřídit si žákovský účet. Pak kliknout na matematika - násobení a dělení - úvod do násobení. Je zde myslím velmi efektivně vysvětleno, o co v násobení jde. A to teď děti musí pochopit. Zkuste a uvidíte sami.