pondělí 30. 9.
Pro chybějící: ČJ učebnice str. 27-28 pečlivě přečíst a do červeného sešitu vypracovat zadání na str. 28 (tučně), str. 29/3
M modrá str. 13
písanka str. 13; básničky Bruslení, Zima
Pro chybějící: ČJ učebnice str. 27-28 pečlivě přečíst a do červeného sešitu vypracovat zadání na str. 28 (tučně), str. 29/3
M modrá str. 13
písanka str. 13; básničky Bruslení, Zima
DÚ: ČJ; čtení
Děti dnes dostaly novou knížku obrázkových básniček. Ze začátku je sice zimní téma, ale přesto si je přečteme už teď. Básničky se dětem obecně čtou mnohem lépe, pomáhají si rytmem a rýmy. Zde jsou i obrázky, které dětem pomohou v plynulosti čtení. Dnes mají číst jen jednu básničku, proto by ji měly umět přečíst plynule bez chyb a zasekávání.
Příští týden pojedeme ve čtvrtek na farmu do Zašovic. Zúčastníme se výukového programu, kde jsou děti aktivně zapojeny do výroby "obyčejných" věcí, např. másla, pohybují se na farmě i mezi zvířaty a dotknou se činností, které dříve bývaly běžnou součástí každodenního života. Bližší informace dostanou na lístečku v pondělí.
DÚ: písanka, čítanka (Dbejte, prosím, aby se děti snažily psát v hezky a pečlivě.)
DÚ: ČJ - mají v deníčku; čítanka - číst
Kromě plynulého čtení trénujeme i čtení s porozuměním. Můžete se dětí po přečtení zeptat, o čem četly.
DÚ: Děti mají v deníčku.
V M jsme začali probírat přechod přes desítku, zatím počítáme jen s názorem. Všechny příklady si ukazujeme i na názorných pomůckách, proto než vypočítají v DÚ příklad, musí si jej znázornit do tabulky nad příklady.