1. třída

Třídní učitel:   Mgr. Dagmar Flesarová
Zástupce rodičů:  Alena Svatoňová - 737 566 202
Rozvrh hodin:   rozvrh
Fotogalerie:  zde

Pátek 7.2.

Dnes nemáme čtení ze slabikáře, děti mají text okopírovaný na volném listu (U potoka). Důvodem je doladění přechodu na čtení malých písmen. Zatím všichni zvládají malá písmena dobře, ale nechceme nic uspěchat, nové písmeno C necháme až na příští týden + doplnit chybějící slova do vět (kdo nestihl ve škole)

Písanka str. 53/4 řádky

V pondělí půjdeme v rámci pracovních činností do cvičné kuchyňky připravovat zdravou svačinu( ovocný salát). Dejte prosím dětem pouze menší svačinu. Potřebné suroviny nakoupím z třídního fondu.

Čtvrtek 6.2.

DÚ: Slabikář str. 56/cv. 3

Domácí sešit - 4 předepsané řádky 

Zítra půjdeme v tělocviku sáňkovat - prosím teplé oblečení, boby, sáňky nebo lopatu podle možností (ve škole máme na půjčení jezdící lopaty a dvoje sáně). Dejte prosím dětem také náhradní ponožky. Děti, které jsou po nemoci, mohou zůstat ve škole.

 

Středa 5.2.

Dnes mají děti úkol pouze ze slabikáře strana 54/cv. 3,4

Program primární prevence byl přínosný, děti se přesvědčily, že dodržování pravidel je opravdu účinné, i když ne vždy snadné.

 

Úterý 4.2.

DÚ: Slabikář str. 52/cv. 4 - po dobu přechodu na čtení malých písmen věnujte prosím čtení zvýšenou pozornost

Domácí sešit - 4 předepsané řádky

Zítra proběhne v naší třídě program primární prevence "Pravidla nejsou strašidla" realizovaný centrem prevence oblastní charity Žďár nad Sázavou.  Program je zaměřen na nastavení pravidel a případné sankce, které následují za jejich nedodržování. V průběhu programu si děti samy představují obecné normy chování ve společnosti a je podporována myšlenka respektu k druhým, včetně autorit - uvědomění si vlastního chování ve vztahu k druhým. První hodinu se normálně učíme, druhou až čtvrtou hodinu probíhá program. Dětem stačí zítra slabikář a penál. Náboženství odpadá

Pondělí 3.2.

DÚ: Slabikář str. 50/cv. 2,3

Písanka str. 48/3 řádky

Začínají se objevovat veliké rozdíly ve zvládání čtení, některé děti čtou již krásně, slabiky plynule navazují k sobě a mají i dobré čtenářské tempo. A naopak jsou děti, které si stále  pletou písmenka, jsou si hodně nejistí, předříkávají si písmenka potichu, chybují, čtenářská rychlost je snížena.  Zde je třeba zvýšit úsilí a číst víckrát než třikrát. Dobře zvládnuté čtení usnadní dětem práci i ve vyšších ročnících a čas, který tomu věnujete v první třídě, se vám i dětem  určitě vyplatí. Děkuji za spolupráci.